Гриша Ганчев може да стартира производството на бира с марка „ЦСКА". По­добен маркетингов ход е на­пълно логичен, тъй като бизнесменът разполага със собствена пивоварна - мездренската "Леденика", коя­то произвежда едноимен­ния вид бира.

Сега може да се създаде нова марка, коя­то да е насочена изцяло към червените привърженици в опит да се наберат допъл­нителни средства по не­стандартен начин

Любопитното е, че бира „ЦСКА" съществуваше за кратко през 1997 г., но про­ектът не бе успешен и бър­зо бе прекратен. Волейбол­ният клуб на ЦСКА пък наско­ро пусна в продажба "Армей­ско пиво", което постепен­но набира позиции на паза­ра, но все още не се разпро­странява в големите вериги магазини в страната. Цел­та е чрез продажбата на тази бира волейболният клуб да помага за самоиз­дръжката си.