Гриша Ганчев може да стартира производството на бира с марка „ЦСКА". Подобен маркетингов ход е напълно логичен, тъй като бизнесменът разполага със собствена пивоварна - мездренската "Леденика", която произвежда едноименния вид бира.
Сега може да се създаде нова марка, която да е насочена изцяло към червените привърженици в опит да се наберат допълнителни средства по нестандартен начин
Любопитното е, че бира „ЦСКА" съществуваше за кратко през 1997 г., но проектът не бе успешен и бързо бе прекратен. Волейболният клуб на ЦСКА пък наскоро пусна в продажба "Армейско пиво", което постепенно набира позиции на пазара, но все още не се разпространява в големите вериги магазини в страната. Целта е чрез продажбата на тази бира волейболният клуб да помага за самоиздръжката си.