Ясен Попов (Мицубиши Лансър Ево 9) защити честта на българските пилоти в първата отсечка на Рали България'2007 като даде второ време на едва 0,2 секунди зад лидера Ренато Траваля (Мицубиши Лансър Ево 9).
   
Братя Попови направиха сравнително чисто минаване на доста хлъзгавото 2.950-километровото трасе по улиците на курортния комплекс Боровец и затвърдиха статута си на претенденти за места на подиума.
   
"Доволни сме от първия етап, но не си правим илюзии, че утре ще ни е лесно, както на това трасе. Направихме две-три грешки, без които можехме да постигнем и по-добро време. Чака ни истинско изпитание. Прогнозирам силно каране на Димитър Илиев и на Ренато Траваля, както и на Крум Дончев", каза Ясен Попов.
   
Неговият навигатор и брат Дилян Попов беше по-оптимистично настроен. "Ще сме най-доволни, ако в неделя сме в центъра на подиума", отсече Дилян Попов.
   
Най-доброто време на Траваля (Мицубиши Лансър Ево 9) от 1:52.6 минути не може да се нарече изненада, тъй като италианецът е сред фаворитите за титлата на Рали България'2007.
   
Траваля обърна особено внимание на зрителите, които бяха окупирали всеки свободен сантиметър край трасето, но с поведението си не провокираха никакви инциденти.
"Първият етап беше много хлъзгав, но сме доволни, че имаше много публика и се опитахме да направим спектакъл за хората. Утре ще се постараем отново да бъдем бързи и да запазим първата си позиция от тази вечер. Димитър Илиев е много бърз, днес имаше малък проблем, но в следващия етап ще е различно. Струва ми се, че утре първите шестима ще се забавляват много", каза Траваля.
   
Крум Дончев (Мицубиши Лансър Ево 9) предпочете да запази умерен тон и отбеляза, че реалното състезание започва с отсечките в събота, така че за момента не може да се говори за реално класиране. Дончев е трети в SS1 на 2,4 секунди от Траваля.
   
"Щастливи сме, че постигнахме добро време на етапа днес. Както винаги - много зрители, много публика и много хлъзгаво трасе. Един от големите фаворити е Ренато Траваля, както и Симон Жан Жозеф, който е двукратен европейски шампион. Той кара в група А6 със Ситроен С2 S1600, но в ръцете на майстор като него този автомобил има огромни възможности. Още не може да се говори за някакво класиране, тъй като реалното състезание започва утре", смята Дончев.