Левски се хвърля срещу Черно море във финала за купата и за своето бъдеще. Мачът е от 20 ч на „Лазур" в Бургас. „Сините" вече са в напреднали фаза на преговори с бъдещ спон­сор.

Параметрите на сътрудничеството зави­сят естествено от рекламния ефект, който клубът осигурява. И влизане на Левски в Европа ще даде импулс за подписи, които има шанс да се сбъднат следваща­та седмица. Възможно е бъдещият спон­сор да получи и миноритарен дял в клуба, след което Тодор Батков вече да не е мажоритарен акционер.

Спечелване на купата на България ще активира вариантите и с други компании, които да помагат на „Герена". Например „сините" чакат отговор от „Хербалайф", като предложиха няколко варианта на партньорство. Разбира се, едно е да се явиш пред мегакомпания като носител на купа и участник в евротурнирите, друго - като някакъв си финалист, който не е пипал трофей от 2009-а и е седми в кла­сирането.

От „Герена" отрекоха слуховете, че „Лукойл" им става спонсор. Не е вярно, че ВТБ се връща в Левски, съобщава "Труд".

Мачът е със залог „или-или" за бъдещето на „сините" и в персонален аспект. При провал и отпадане от Европа по-трудно ще стане да бъдат задържани асове, чиито договори изтичат. В началото на следващата сед­мица се предвиждат преговори за подно­вяване на контрактите с Антонио Аниете и Роман Прохазка.

Без евротурнирите може и на други чужденци да им се при­иска друго пристанище. Логично е трофеят да влияе и върху бъдещите трансфери на „Левски", макар засега клубът да подбира само български играчи с ниски заплати и без трансферни суми. При влизане на спонсор обаче ще се прави по-сериозна селекция, а футбо­листи по-лесно идват при участник в Лига Европа, отколкото просто при седми в класирането...