Двоен триумф постигнаха пилотите на "Макларън" на пистата "Истанбул Парк" в Турция.
Люис Хамилтън спечели първата си победа за сезона, а втори завърши неговият съотборник Дженсън Бътън. Голямата драма беше в отбора на "Ред Бул" след като съотборниците и лидери в състезанието Уебър и Фетел се сблъскаха, което извади от строя болида на Себастиян. Марк пък трябваше да спре в пита за ново крил, но все пак успя да спечели място на подиума.
Последва и истинска битка между пилотите на Макларън, но в крайна сметка световният шампион Бътън не успя да изпревари Хамилтън и завърши втори.
Пилотите на "Мерцедес" Михаел Шумахер и Нико Розберг се наредиха на 4-то и 5-то място, а останали в зоната на точките са Роберт Кубица, Фелипе Маса, Алонсо, Адриан Сутил и Камуй Кобаяши.
Състезанието в Турция беше безспорно едно от най-интересните през сезона. Това беше старт номер 800 за отбора на "Ферари". Надпреварата на "Истанбул Парк" беше наблюдавана и от много български привърженици на Формула 1, а българските знамена по трибуните бяха обичайна гледка.
д мраз
на 07.06.2010 в 02:56:40 #91Матейка,готино копеле си и я чаткаш формулата,та да ти се чуди човек как си се хванал за Алонсо,такъв мърморко като него не е имало.Е,случва се и да згреши човек,за Фетел си също на грешка,просто Вебер беше бит и трябваше да отстъпи,става въпрос за съотборник.Темпото с което караше можеше да доведе до атака на Хамилтон над Фетел.От отбора ще речеш,че също не я виждаха тази работа,и Фетел направи това което трябваше и за себе си и за отбора.Просто Вебер и отбора не разбраха за какво става въпрос.Иначе сме ги виждали тия,когато съотборник задържа съотборника си и атакуващия зад тях ги изяжда и двамата
mateo
на 06.06.2010 в 20:23:47 #90martta, както виждам доста колоритно и слабо интелигентно включване в комбинация като гледам нивото ти , информираността и нулевото проявление на мозъчна дейност , бих те посъветвал да търсиш хомо-ласки на друго място все пак да отметна няколко пределно ясни нещица за този бокс за който става дума в бляскавите ти изказвания , може би не ти е стигнал ресурс да забележиш , че Хам беше "забавен" поради наличието на Уебър в пита и за да не се ударят , трябваше да изчака , просто защото Уебър излезе пред него за останалото - Бътън имаше повече ресурс в гумите си имаше и идеална възможност да завърши първи но от бокса решиха друго http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/tur-race-analysis.pdf ето тук се вижда яасно , че темпото на Хамилтън не е мръднало след няколкото "напомняния" за горивото, което показва , че това е било измислица
mateo
на 04.06.2010 в 22:07:59 #89Дядо Мразе, абе гледам така си си дал мнението кой пилот и защо е взет във Ферари, за сметка на друг , ама как да оставят Кими като Маса го побеждаваше сериозно , кой да заменят , по-силния пилот и да оставят по-слабия? Алонсо е считан от множество не кои да е имена от света на спорта за най-добрия пилот в момента .... и като че ли не е случайно това разпространено мнение само Бътън и Фетел ли "съживиха" спорта ... ами Алонсо и Хамилтън не правят ли интересни неща , ами Уебър?
mateo
на 04.06.2010 в 21:59:57 #88главната тема разбираемо е Ред Бул-ския инцидент ... за мен Фетел е човека с вина - място болид и половин чифт предни гуми не му бяха достатъчни , докато Уебър така и не помръдна докато не настъпи закривяването на Фетел и удара .. притесни се нещо Себчо интересното е как Бътън изпревари Хамчо и се наложи да му "свърши" горивото нареждания от бокса , вентилатори забравени , гърмящи двг на Бътън ... все неща оставящи черния в играта Дженсън демонстрира по-добри качества , а тим заповедите дават доброто представяне на съотборника му ...... гледам шампионата се завръзва след всяко ГП , ... което е добре Ферари се позабавиха със своята ъпгрейт програма , но в Канада и Валесия май чакат подобрения
GPRO
на 03.06.2010 в 17:56:46 #87Ако сте фенове на F1 manager игри и искате да си премерите силите с хиляди други мениджъри от цял свят, сте добре дошли на нашия сайт: www.gpro.se Не е случайност, че президента на играта е българин. *Правило 8.4* Може да има само един играч на IP, многобройните акаунти не са позволени! GPRO ръководство: http://www.megaupload.com/?d=I38QBLCT благодаря за вниманието!
samo shumi
на 02.06.2010 в 22:38:27 #86Знаете ли как смърди КАРИБСКИЯ МУХЪЛ?
GPRO
на 01.06.2010 в 12:53:44 #85Ако сте фенове на F1 manager игри и искате да си премерите силите с хиляди други мениджъри от цял свят, сте добре дошли на нашия сайт: www.gpro.se Не е случайност, че президента на играта е българин. за настройки и стратегии, може да разгледате тук: http://speedevils.ru/forum/ благодаря за вниманието!
д мраз
на 01.06.2010 в 04:25:05 #84Кайзере,много си лош Нандо не е виновен,сантандер го набутаха във Ферари,после той е скромно момче.Спечели си два шампионата зад гърба на Кими и Майкъл,стигат му,не е лакомия като другите. Ферари пък ако продължават тая политика(взимат един заради мангизите,друг за очи-аджеба,катастрофира момчето),ще се заличат сами като легенда в този спорт. Евала на Фетел и Бътън,че съживиха малко спорта!
Spojkata
на 31.05.2010 в 13:58:53 #83Ерика, избягала си от темата, както вчера избяга от моя огромен член. Коментирай най-младия и най-бързия шампион в историята на Формула едно. П.П. После може да си изработиш още една кофа с лайна.
Spojkata
на 31.05.2010 в 11:29:10 #82Ерика, с какво заслужи кофата с лайна, която dirk2 ти е дал и която си изял мигновено?
Nikolaicho
на 31.05.2010 в 09:22:03 #81Алонсо - Президент !
ArraXy
на 31.05.2010 в 02:50:45 #80Попринцип чисто спортно, Фетел е виновен, защото трябваше да тръгне да влиза в дясната част на платното чак, когато подмине колата на Уебър с цялата си дължина, но той тръгна да влиза рано и се блъснаха нямаше кво да стане! Това е 1, ок, но от друга страна те са от 1 отбор и редно бе Уебър да не кара на ръба на риска и като види, че Фетел е по-бърз да го пусне, но явно тръпката и адреналина в такъв момент не го позволява, както и да е! Факт е обаче, че същото нещо се случи и с пилотите на макларън няколко обиколки след това, и Бътън и Хамилтън се метнаха яко за 1то място, но Дженсън стигна до ръба и реши да спре до там, защото можеше да се случи същото и с тях... При ред-бул Уебър не каза нито "не", нито "да", той не го затвори, но не го и пусна в чистата част ... и дефакто сами си го напраиха, за мен по възможно беше с макларъните да стане нещо тей като Хамилтън си върна позицията на 1вия завой, където и бордюра може да те хвърли и т.н въпрос на шанс....
GPRO
на 31.05.2010 в 02:30:43 #79Ако сте фенове на F1 manager игри и искате да си премерите силите с хиляди други менажери от цял свят сте добре дошли на нашия сайт: www.gpro.se П.С. Не е случайност, че президента на играта е българин
Rage
на 31.05.2010 в 01:42:39 #78Айде и аз да изкажа скромното си мнение. За всички, който смятат, че "безспорно" Фетел е виновен за инцидента... Някой запитвал ли се е какви щяха да са коментарите, ако ситуацията не беше "Фетел изпреварва Уебър, а например "Хамилтън изпреварва Уебър" и да се получи същия сблъсък? Колко "специалисти" щяха да кажат, че Хамилтън си е виновен?
Chelsea_1
на 30.05.2010 в 22:51:40 #77Регистриран на: 25.06.2008, 09:50 84. Der Fuhrer Хехехе ти си по тъп и от другите глопаци от другите форуми на Ф1.Феттел и Уебър са си сами виновни, защо се атакуват при 100% ? Феттел ако беше оставил Уебър да спечели щеше да вземи 18 точки, а сега взе 0 и остави Маковете да спечелят.На Бътън му казаха да намали гаста, защото те ги оставиха да се борят и Хамилтон спечели битката нямаше смисал от излишни рискове още, а и освен това щеше да им сварши горивото.
Didogun
на 30.05.2010 в 22:42:12 #76Фюрер, суперлюбопитен съм какво щеше да се получи до края ако не бяха се цункали двата Редбула. Аз си мисля, че Макларъните можеха да изстискат още малко ресурс, за да се преборят за първата позиция, особено ако Уебър беше сдал първото място на Фетел. А тогава съм почти убеден, че още в следващия завой щеше да сдаде и втората щото Хамилтън се беше непънал мъжката точно преди маневрата на Фетел.
Der Fuhrer
на 30.05.2010 в 22:32:46 #75Der Fuhrer, честита победа на най-бързия . Показа класа и доказа, че е най добрия пилот на нашето време! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Мерси ... Станно защо обаче на "най-бързия" и "най-добрия" му беше необходимо да се блъснат 2-та Ред Бул-а и заповед от бокса за Бътън "да пести гориво" , за да види о той победа този сезон
Der Fuhrer
на 30.05.2010 в 22:29:38 #74Dirty Harry - не се притеснявай , гледам Ф1 от 1986 г. насам .И съм изгледал доста повече състезания на Сена , отколкото може да се намерят за теглене . Така , че много добре знам какво пиша .
waterwet
на 30.05.2010 в 22:15:25 #73Dirty Harry, Това за пясъка, ми се иска да е така, но е вярно. През цялата си кариера Сена по време на единоборства се съобразяваше само с Менсъл, защото беше най-безрасъден и глуповат в стремежа си. Поради тази причина Сена знаеше, че Менсъл няма да отстъпи и номера с решителност срещу него не върви. Подобна беше ситуацията и днес между Фетел и Уебър. Фетел подходи с натиск да изтласка Уебър, но последния не отстъпи. http://www.sportal.bg/news.php?news=240210 Идентична маневра м/у Сена и Менсъл. Забележи поведението и на двамата. http://www.youtube.com/watch?v=gpU61z30GGY&feature=related
Spojkata
на 30.05.2010 в 22:15:08 #72Der Fuhrer, честита победа на най-бързия . Показа класа и доказа, че е най добрия пилот на нашето време!